Friday, January 26, 2007

Муу зуршлаа хаяцгааяаааааааааа гэж

Хараалын үг хэлдэг хүмүүсийг заримдаа гайхдаг. Хэлээд сурцан болохоор их зохино гэж. Харин надад бол огт зохихгүй. Ер нь би хараалын үг хэлж огт чаддаггүй. Амнаас яагаад ч гарахгүй шүү. 10 жилд байхад би нэг удаа "алийшүү" гээд хэлцэн чин юу сонсчвоо гэсэн шиг бүх хүн эргэж харсан. Миний ичсэн гэж. хэхэ. Гэхдээ зарим хүмүүс хараалын үг хэлж уураа гаргадаг байх лда. Харин би тэгж чаддаггүй болохоор заримдаа их уурладаг байх
Заримдаа би уур хүрэхээрээ "чөтгөр гэж" гэж үнэн голоосоо хэлдэгээ нуух юун. Тэгэнгүүт ойр орчныхон над руу гайхаж харна.
Ер нь хараалын үг хэлэх маш муу юм шиг байгаам. Ажил үйлс нь бүтэхээн байна. Монгол хүн амны билгээр, нэг үгийг мянган удаа хэлэбэл үнэн болдог ч гэж үг байдаг.

Саяхан би зурагтаар нэг кино үзэж байсан бааранд нэг тасархай эмэгтэй тамхи татаад л. Тэгээд би ер нь тамхи татвал ямар харагдах бол(мэдээж би тамхинд орохгүй лдэ. Хажууд хүн тамхи татвал уур хүрнэ гэж) гээд угаалгын өрөөнд нууцаар тамхи зуугаад толинд харсан чин угаасаа зохихгүй юм байналээ.
Нүдэнд дасаагүй болооод ч тэр үү. Үнэхээр инээдтэй харагдаж байна лээ. Тамхи татдаг хүмүүс ер нь эхэлж өөрсдийгөө толинд хараагүй л болвуу. хэ.

2 comments:

Ankhaa_M† said...

Tamhi ch hergetei uyedee tus boldog l ym,

2-r kursdee ymdag 7 honogiin dor hayaj 3t n noirgui honodog blaa ugluuguur 20n minut hertei dug hiigeel hicheeldee yavdag bsan ym,

neg udaa 4 honog daraalan tegej yavsiin tegsen hachin manaraa amitan bolchdiim bn, 3r par-n zavsrlagaagaar ulamjlal yosoor naizuud tamhi tataad tegehed utaa n nadad uneeeriin goy unerteed negiinh n tamhiig avaad sordiim bn a ------>>> WoW gaihaltai... Zugeer l nud sergeed yavchidag m bnle shoo :D

Ганбатын Бат said...

Тамхи татдагүй болхоор мэдэхгүй юм,Сонсоод байхад их таашаал өгдөг бололтой,миний хувьд тэр сайхан мэдрэмжийг мэдрэхгээд мэдрэхгээд чадаагүй юм,гэхдээ нээх харамсдагүй ээ,эрүүл байхыг илүүд хүснэм,хортой агаараар ханатлаа амьсгалж байхад тамхины хэрэг юун